Huilen... Huilen... Huilen...

5 juli 2018 - Miagao, Filipijnen

Hallo lieve mensen,

Over een paar uur vertrek ik naar Manilla. Dit is dan ook het laatste blog dat ik typ hier thuis in Miagao. Wat ga ik het missen en wat heb ik hier een perfecte tijd gehad. Een tijd die ik nooit had willen missen. Voordat ik hier heen kwam was ik onzeker en wist ik niet of ik dit aankon. Maar ik ben ontzettend blij dat ik het ben aangegaan. En ik zou het nog wel over willen doen.

Om even nog een kleine samenvatting te geven van de korte week

Dinsdag 3 juli
Deze dag waren we vrij en hebben we lekker uitgeslapen. Ik ben gaan zitten samen met Katie om mijn reis toch maar een beetje uit te stippelen. We hebben ook onze ontlasting nog ingeleverd voor een extra check. Daar kwam uit dat we PARASIET VRIJ waren. Heerlijk gevoel. Zo kon onze vakantie goed beginnen. In de avond hebben we de opdrachten besproken samen met Janice en zijn we daarna wezen uiteten bij Sulu Garden met haar. Gezellig gekletst en ontzettend veel gelachen. Daarna lekker gaan slapen.

Woensdag 4 juli
Uitslapen en op naar het vliegveld op daar de ouders en vriend van Anne-Fleur op te halen. Wat was het leuk om te zien. Het was all you need is love, maar dan live. Daarna de reis vervolgd naar de aller laatste keer Shopping Mall. Hier lekker gegeten en daarna in stijl terug naar huis. Hier hebben we gekletst met een biertje erbij. Vroeg gaan slapen. En vannacht nog wakker geworden om Gerben een fijne vlucht te wensen. Daarna kon ik bijna niet meer slapen, de zenuwen beginnen nu wel te komen.

Donderdag 5 juli
De dag die altijd ver weg leek te zijn, is nu echt aangebroken. De dag dat ik ga vertrekken. Ik heb net afscheid genomen van Janice en van de groep. Daarbij vielen de tranen al. Wat ga ik het missen en vooral de groep en Janice. Het is een pracht avontuur in een perfect land. Een land wat je zoveel te bieden heeft. Kan dus wel zeggen dat Filipijnen op nummer 1 staat!

Voor nu ga ik zo douchen en de laatste spullen pakken en ga ik de reis vervolgen naar het vliegveld. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van de Filipijnen blogs. Kreeg super leuke reacties erop.

Voor nu : OP NAAR INDONESIË
Ook hier horen jullie nog steeds iets van mij.

Heel veel liefs uit de Filipijnen

Dieke

1. Margreet:
    5 juli 2018
    Goede reis en nog een mooie vakantie.
  2. Lisa:
    5 juli 2018
    Deze ervaring neemt niemand je meer af! Goede reis en een mooie vakantie!
  3. Dorian:
    5 juli 2018
    heb echt genoten van jouw avonturen! Fijne vakantie samen met Gerben.
  4. Jos:
    5 juli 2018
    Het was echt leuk om zo een heel klein beetje met jou mee op reis te gaan. Geniet nog even van je vrijheid en je nieuwe avontuur met Gerben !