Naam:
214
Video’s:

Over mij

Lieve lezers,

Mijn naam is Dieke Ohlen. Ik woon in Nederasselt samen met mijn ouders en mijn broers. Ik woon op een boerderij waar wij koeien hebben. Mijn hobby's  zijn leuke leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen en op z'n tijd een filmpje kijken. Ik studeer aan het ROC Nijmegen, hier volg ik de opleiding Verpleegkundige. Ik zit nu in het derde leerjaar.

Over mijn reis

Voor mijn opleiding verpleegkundige kan ik in het derde leerjaar op buitenlandse stage. Een ultieme kans die ik dan niet voorbij kon laten lopen. Ik koos voor de Filipijnen. Na een zenuwslopende loting kreeg ik te horen dat ik mag GAAN!. Heel erg spannend natuurlijk, maar ik heb er onwijs veel zin in!

De reis houdt in dat ik op 24 april met 7 andere studenten ( Marcel, Daphne, Ciel, Katie, Sanne, Anne-fleur en Stefanie) Het vliegtuig in stap om 10 weken stage te gaan lopen op de Filipijnen. Ik ga hier verblijven in het stadje IloIlo City. Ik ga ga stage lopen in verschillende settings.

Na dit prachtig avontuur ga ik nog een kleine maand backpacken door Indonesië samen met Gerben. Op 1 augustus 2018 landen we dan samen weer op de Nederlandse Bodem!

Bezochte landen

Ik heb 8 landen (4%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.